.... فریادی از عمق سکوت...

 

 
 
این چه روزگاریست...
دوست داشتن ها فقط بهانه ایست که سایه ها همیشه دارند!
می آیند و میروند...
ای مترسک زندگی من...
به چه دل بسته ای که بهار نیز گذشتنی ست...



نظرات شما عزیزان:

Hajar
ساعت16:02---1 ارديبهشت 1392
liiiiiinkee

Hajar
ساعت16:01---1 ارديبهشت 1392
هیچ وقت نباید به اجبار خندید !
گاهی بــاید تا نهایت آرامش گــریه کرد …
لبخـــــند بعد از گریه ؛
از رنگــــین کمــــآن بعد از بـــآران هم زیبـــاتره …


فاطمه
ساعت16:21---27 فروردين 1392
خستــــــــــــــــــــــه شدم ؛





از بس به آدمایی که میخوان جای تو رو توی قلبم بگیرن


گفتـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــم


ببخشـــید اینــــــــــجا جای دوستــــمه،


الان برمیــــــــــــــــــــــگرده






پاسخ: ممنون اما کاش آدرستو واسم میذاشتی دوستم


فاطمه
ساعت16:21---27 فروردين 1392
خستــــــــــــــــــــــه شدم ؛

از بس به آدمایی که میخوان جای تو رو توی قلبم بگیرن
گفتـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــم
ببخشـــید اینــــــــــجا جای دوستــــمه،
الان برمیــــــــــــــــــــــگرده



کامران
ساعت23:49---16 فروردين 1392
سلام منفی مثبت خنثی می شی معمولیه


پاسخ:چی شد؟؟؟اخرش نفهمیدم گنده یا فوق العادست؟؟!!!عزیزم حالت خوبه؟!


کامران
ساعت23:48---16 فروردين 1392
سلام وبلاگت عالیه فوق العاده است و پر معنی


ساعت23:46---16 فروردين 1392

سلام وبلاگ چرت و بیخودی داری خیلی بی معنی هست من به جای تو بودم الان حذفش می کردم ریدی با این وبلاگ نویسیت


ممنون دوست عزیز که بهم سر زدی!از نظرت هم ممنونم شاید چرت باشه اما اینه احساسات من...شاید وبمو حذف کنم اما از خودم که نمیتونم فرار کنم...

اونی که باید بفهمه میفهمه...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 9 فروردين 1392سـاعت 21:20 نويسنده ملودی| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:MISS ROYA